sâmbătă, 12 februarie 2011

Ciorba de dovleac


La aceasta ciorbita am folosit dovleac turcesc, dar nu folosesc de fiecare data acelasi fel de dovleac.














Am curatat dovleacul si l-am taiat in bucati pentru a-l pune la fiert.
Si am mai pus 2 morcovi pe care i-am curatat si dat pe razatoare , o ceapa rosie mica si o ceapa alba.














































Am pus in oala in care voi face ciorbita, putin ulei peste care morcovul si ceapa, pe care le-am lasat putin la calit.














Aici am pus la fiert dovleacul intr-o oala cu apa rece.















Dupa ce a fiert dovleacul , l-am pus la scurs intr-o sita.Eu l-am lasat mai mult la fiert si bucatile s-au sfaramat, am fost nevoita pentru a savura aceasta ciorbita si bebelusul meu de 10 luni.Normal dovleacul nu se lasa prea mult la fiert.










Dupa ce s-a scurs de apa, am adaugat dovleacul peste ceapa cu morcovul calit si am lasat putin sa se caleasca impreuna.
















































Dupa care se adauga laptele batut si se mai lasa putin la fiert amestecandu-se continuu.Apoi se adauga marar verde.

Un comentariu: